Brev:
Kalk og vitaminer - 12 mdr.
26. september 2011
Alder:
12 mdr.
Kalk og vitaminer - 12 mdr.
Hej Helen,
Min søn er lige fyldt 1 år. Han spiser ikke ret meget i løbet af dagen - dog mere i vuggestuen end hjemme! Han har kun én lille tand, så det sætter også sine begrænsninger :-)
Mit spørgsmål går på om jeg skal give ham en daglig vitaminpille?
Han får stadig MME til natten. Ca 180 ml. og nogle gange 150 ml om dagen.
Han er ikke så god til at drikke af kop endnu selv om vi har øvet siden han var 4 måneder. Han er ikke så vild med mælk. Det går nemmere med vand. Jeg forsøger også at give ham f.eks. tykmælk så han kan få lidt kalk, men det er han heller ikke vild med.
Skal jeg supplere med ekstra Kalk piller til ham ? ( har hørt at man kan få det som en brusepille ).
Han er lidt af en "småt-spiser" og selvom han tilbydes alverden til aftensmad ( vores mad ) så ryger langt det meste på gulvet og ikke i munden. :-)
Han vejer 12 kg og er 78 cm lang, så han er ikke en lille fyr.
På forhånd tak
Mette